Slutfest på dessertmästarna!

Lördag och söndag har bestått av finaldagar på Dessertmästarna. När vinnaren väl blev korad igår så blev det slutfest för hela slanten. Vi blev inbjudna till "mingel" vilket det var från början.. fram tills de, ja spårade lite ;). 
Kvällen startade med Sushi och Champagne. Men när sedan spriten kom fram var det slut på de lugna. Det blandades drinkar hejvilt, "shotbrickan" kom fram. Limbo startades och blev en massa dans dessutom. 
Var riktigt trevligt och vilka människor (återigen) man får äran att jobba med, så underbart. 

Vi dansade vidare till East någon gång där på kvällen. Men där blev jag inte långrandig innan jag begav mig hem. 
Kan inte påstå att jag mådde så bra när jag vaknade imorse. Har sedan jag blev 18 år skrytit om att jag inte bli bakis. Något jag tydligen blivit nu på senare tid. Mådde inte alls bra när jag vaknade imorse och kom knappt ur sängen. Inte nog med de så är jag sjuk dessutom. Förkylning, varje gång jag hostar sprängs huvudet typ, hes och känns som jag har feber. Men lika glad är jag ändå, för kvällen igår var SÅ bra! :) 

Tack alla för en rolig säsong av dessertmästarna och ett bra avslut! :) 










Kommentera inlägget här: