När man inte ska ha något, det är då man hittar.

Började dagen med att åka och köra ett pass på gymmet. Frukosten satt i halsen, så blev inte direkt något bra träning idag tyvärr. Men men, har ändå den sjukaste träningsvärken i låren från gårdagens träning så. Jag är glad att jag inte ser mig själv hur jag går idag. För garvar redan av tanken... Varje liten rörelse gör så jääääkla ont. Kan inte sätta mig ner, när jag väl sitter, så kommer jag definitivt inte upp igen. Toan får jag liksom sitta på i evigheter, för kommer inte upp. 
Men aja, det är väl positivt med träningsvärk antar jag ;) eller hade jag varit tränad redan hade de inte varit ett problem, men nu är träningsvärken ett faktum och jag får leva med det :D 

Tog även tillfället i akt att åka till stan för att inhandla en bodylotion. Tänkt göra det flera flera gånger, men glömt av. Senast jag väl skulle köpa det så var just den jag ville ha slut. Men nu så fick jag med mig det hem. Dessutom lite annat smått och gott. Var inte meningen att jag skulle shoppa kläder idag. Men det är när man väl inte ska shoppa som man hittar massor av saker... Tydligt idag :) Så blev lite sommarkläder rikare idag :) 

Nej nu ska jag koppla av här hemma. Mysa ner mig lite. För imorgon är det jobb idag och upp alldeles för tidigt :) 
PUSS! 



Kommentera inlägget här: