I'm back!

Då var man tillbaka här igen... Och nej, det är inte ens värt att gå ett steg ner till för att se när de inlägget skrevs.... För det var oändligheter sedan.
Men jag är tillbaka, lite på order för att jag nu ska spendera en månad på Malta. Men också för att jag saknar skrivandet. Då passar denna resa bra, men det som passar mindre bra är att jag endast kommer jobba här nere och inte får berätta något om programmet i sig.
Så vi får väl se vad jag kan dela med mig av. Livstecken förhoppningsvis :)

Dagen till ära har inneburit resa ner hit till Malta. Man har ju en del problem med flygrädslan, så när tjejen bredvid mig i typ samma ålder som mig tog tag i sin mammas hand bredvid, då kände man sig lite ensam.
Men såhär i efterhand kunde jag inte ha bättre flygresor. Mellanlandade i Frankfurt, vilket är en väldigt stor flygplats där man kan ha oturen att få springa milen. Jag visste såklart innan att jag skulle landa 8:30, och nästa flyg skulle gå 09:25. Men mindre än en timme mellan flygningarna är inte milen så rolig... Särskilt om man aldrig sprungit den tidigare och tröttnar vid Max 4km ;).
Skämt åsido, när då piloten säger att vi kommer landa tio minuter före beräknad tid ville jag ju bara resa mig upp och göra lyckodansen... Men hejdade mig.
När han då fortsätter säga att flyget till Malta avgår från gaten bredvid, då var segerdansen bra nära. Men fick endast bli i huvudet.

Från Frankfurt avgick flyget i tid. Lite lugnare var jag denna gång fram tills denna pilot säger att det kommer bli turbulens. Då ville jag börja gråta istället. Men det blev aldrig så farligt och även denna flygresa gick bra och blev tidig.
Såhär bra flyt har man ju aldrig haft och kommer förmodligen inte få igen.


Väl här på Malta blev jag upphämtad och körd till hotellet. Ska här några dagar, dvs tills danskarna åker hem. För nu i början kommer jag följa med på deras inspelningar för att lära mig allt och sedan kunna styra våra dagar vi svenskar har framför oss.
Så jag har njutit någon timme vid poolen idag i väntan på mitt rum och väl på mitt rum inser att jag har ett väldigt fint sådant. Så det här blir nog jobbigt att lämna för en lägenhet istället sen ;)

N ligger jag i sängen, laddad för vad som komma skall imorgon och tänker njuta till tusen av att jag är på Malta :)

Puss & kram!

Kommentera inlägget här: