So far so good!

Då har man varit med på två inspelningsdagar för Danmark. Som är ett extremt härligt team. Så på så sätt önskar man ju lite att det var för Danmark man skulle spela in för ;) Förmodligen är det svenska teamet också väldigt bra! Det är första gången det här programmet spelas in, det är helt nytt, så har inte producerats någon gång tidigare. Där det är sedan gammalt att "för första gången projekt" är något man antingen vet att det kommer bli riktigt tufft eller inte hoppar på. Väljer man att göra det måste man vara beredd på att få jobba sjukligt mycket. Vilket danskarna verkligen har fått göra och för en som kommer in såhär i slutet måste jag säga att det har gjort allt med bravur. Det känns väldigt bra att komma ut på set och spela in programmet. Ja, det kommer alltid finnas problem man springer på. Men så är det alltid, oavsett vad. Så länge man har i tankarna att det är första gången så tycker jag.... än så länge.... att det inte alls är farligt. Mycket bra team har dom! Förutom att spela in lite tv så hakade jag med till en bar här i området som de fördrivit tid på under månaden dom varit här. Där ölen och dartspelandet har varit i fokus. Jag kan säga att jag hade en väldigt rolig kväll igår med mycket skratt. Återigen, ett sjukt bra team som är här nere. För att inte ha spelat dart lika mycket som vissa andra här nere som köpt sina egna pilar osv. Så var min tur verkligen på topp igår. Mitt team skulle träffa dubbel 1 som sista träff för att gå ut. Det blir min tur, första pilen sätter jag i lampan, ganska högt över tavlan. Alla asgarvar och tycker jag är sämst, när jag sedan kontra med att slänga pilen hårt som tusan i dubbel 1. Kan säga att alla gapade av häpnad och undrade vad tusan som hade hänt innan det blir någon slags seger-rings-dans ;) haha. Så roligt. Kvällen slutade med fyra av fem vinster, shots från den danske hosten och en väldigt trevlig kväll. På tal om shots och danmarks programledare.... Jag spelade in Robinson med bla Danmark för sex år sedan. På deras slutfest så anländer vi efter deras middag. Där jag möts av just Jakob, programledaren, med en shot i handen som han ger mig. Den ser bara genomskinlig ut så tänkte inte mer på den och slänger i mig den... när munnen sedan börjar brinna. Då var det tabasco i botten och satan vad stark det var. Slutade med att jag släckte törsten med alldeles för mycket dricka och shots. Igår blev det ingen shot med tabasco, men fortfarande lika jobbigt ;) Så de första dagarna här har varit väldigt bra. Det är VARMT och härligt här på Malta. Svettas något enormt, men varför klaga när man har världens finaste utsikter vart man än befinner sig och livet bara känns allmänt lätt :) Puss & Kram!
Kommentera inlägget här: