21 januari

Solen skiner och det är ett alldeles förträffligt vinterväder utanför fönstret. Här sitter jag, inne i lägenheten och har inte kommit utanför dörren än... varför? (kanske ni tänker) – Jo, för att jag har legat på latsidan. Ätit en lång frukost, dvs ätit upp allt som fanns kvar. Mailat om lite jobb och kikat ett för mycket avsnitt av One Tree Hill. 
Så det jag borde göra nu, istället för att skriva här, är faktiskt att gå ut, ta en promenad och avsluta med handling.... tur det ännu finns tid kvar för det då ;) 

Jag har en hel del tankar i huvudet om vad jag vill skriva om och känner att snart måste det komma ut innan huvudet sprängs, men inte läge att blanda ett inlägg om hur irriterad jag är över vissa människors beteende. Observera: vuxna människors beteende. Med att jag skriver om hur fint vädret är ;) blir lite för konstiga kontraster kanske. 
Men ni kan vara så säkra, för ett inlägg om det kommer även komma.... Men insåg att om jag vill se solen idag måste jag kanske ta mig utanför dörren nu innan solen försvinner helt och hållet... det är trotts allt vintertid. 

Så, först promenad, sedan inlägget om irritationen ;) 

PUSS! 

Igår följde vi med Daniel Brodin till Myren och gjorde ett reportage om fadderprojektet som pågår mellan Djurgårdens dam- och herrlag, samt ungdomslagen. Daniel hade lag -07 och kan säga att killarna var såååå härliga. Tusen frågor om allt, och komiskt nog var första frågan om han hade någon flickvän ;) Tänker 8åriga pojkar på en sådan sak ;)? tydligen :D haha. 
Så reportaget från denna eftermiddag kommer framöver och då ska ni självklart få ta del av de. :) 
 
 
Kommentera inlägget här: