Bortskämd jag blivit idag!

Valde att åka till Nynäs igår för att få träffa familjen och leka med mina favoritkids. Lika mysigt som vanligt, speciellt med Oliver när vi får våra mysstunder framför tvn och han bara sitter där i min famn hur länge som helst. Så gosigt! Men såklart underbart att få leka med alla de andra också, blir alldeles varm i själen av att få spendera tid med dessa glada härliga barn! 
Blev tacos hemma hos Emely och Jonas också, mums! Det händer inte allt för ofta, det vill säga aldrig, här i min lägenhet att jag äter tacos själv, så därför är det extra gott nu varje gång jag äter de ;) 
Dessutom blev det en myskväll hemma hos Victoria och Axel, brieost, kex, vindruvor, choklad och popcorn. Ja ni förstår att jag somnade mätt igår! ;)

Inte lika skönt att vakna upp 05.00 imorse och inte kunna somna om för att plogbilen kom på besök, men men. Verkar inte ens vara trött nu, så vet inte hur jag ska ta det ;)

Pappa, mamma och jag åkte till nacka imorse för att kika på olika saker. Blev dock en kortis där innan vi begav oss hem till mig, åt lunch och fikade :) SÅ MYSIGT! Världens bästa föräldrar! Älskar att få spendera tid med dem. 
Pappa fixade lampan här hos mig, tog bort slingan, mamma städade och diskade, hur bortskämd?! 

Nu sitter jag och planerar inför morgondagens match. Djurgården möter Karlskrona. Intressant match tycker jag, med tanke på hur det slutat de senaste två matcherna dem emellan ;) 

PUSS! 

 
 


Kommentera inlägget här: