En helt vanlig arbetsdag här i Robinsonland!

Som ni vet har jag det extremt bra här. Grymt team och fantastiska arbetsplatser.
Igår var vi på den finaste av alla locations vi jobbar på här, om ni frågar mig. Man måste nypa sig i armen för att förstå att man inte drömmer. Det är magiskt här.
Jobbdagen rullade på och allt gick som det ska. Är alltid skönt för min del när dagen går smidigt och att man är på tid, blir lite roligare för alla då. Igår var en väldigt bra dag.

Lyxen är också att få åka båt till och från jobbet de gånger vi får de. På vägen hem efter gårdagens tävling såg jag en havssköldpadda, helt sjukt!!!! hann dock inte fota, vilket var sämst, hehe. Men nu ska bara delfinerna visa sig, så är jag mer än nöjd (är jag dock redan, men ändå). 
 
Då allt flöt på så bra, så passade jag på att fota lite. Även om det inte riktigt går att beskriva hur vi har det här på bilderna. Inte jag iaf, som inte är någon proffsfotograf. Men lite känsla får ni nog allt.
Våra inspelningsplatser blir alltid som en liten by, så härligt. Dexters crew bygger alltid upp massa tält som innehåller kontrollrum, sjukstuga, lunchrum, teknikrum osv. Så mysigt ju, att varje gång komma till en liten by, så härlig och fin. Nu är det inte där jag hänger till mesta dels, då jag alltid är ute på själva tävlingsplats, men dom gör ett väldigt bra jobb med att försöka få oss att trivas så bra som möjligt på jobbet. 
HEJA ALLA HÄR! 

PUSS OCH KRAM ALLA I SVERIGE! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: