Hopp och lek i poolen

Igår (torsdag) blev det en ledig dag för många med riktigt pangväder. Från att varit spöregn och riktigt dåligt i onsdags till strålande sol och stekande värme igår. Jag föredrar helt klart de sista ;). 
När man får en ledig dag och inte har några som helst måsten, så blir det att man helt enkelt inte gör så mycket mer än att hänga vid poolen. 
Kan säga att dagen blev alldeles strålande. Solades, badades, bollades lite boll, skrattades, och på de kalla öl, vad mer kan man egentligen begära? 
På kvällen hamnade jag och några till hemma hos mig och drack lite öl. Trängde ihop oss i min lilla coolbox, drack öl och lyssnade på musik. 

Dagen till ära är det dags för jobb igen, ska bli skoj även om vi jobbar mot tidsvattnet idag. Har inte det på vår sida. Det är lågvatten även när det är högvatten vilket ställer till det för båtarna att komma in på stranden vi ska jobba på idag. Den enda stranden man bara kan komma med båt och den enda stranden som har problem med lågvatten..... Såklart måste vi alla in när det är som allra lägst, gick inte att göra på något annat sätt. Så det blir bara till att traska på havsbotten och ta sig in på så viss. Klassisk robinson-anda skulle jag ändå vilja säga ;) 

Så nu är det dags att hoppa upp ur sängen och ta tag i dagen! 
Godnatt Sverige ;) 
 
 
Kategori: Robinson2017 Taggar: Beers, Fiji, Football, Infinity, palms, poollife;
Kommentera inlägget här: