Tillbaka i verkligheten

Då är man tillbaka i Sverige och framförallt kommit tillbaka till verkligheten + dygnsrytmen. Det var pain kan man säga, tog sin tid. 
Men reser man över 40h hem och har en 10timmars tidsskillnad kan man tänka sig att de kan sätta sig några små spår... vilket de gjorde, klen som man är ;). 

Jag har landat här hemma och tycker det är skönt att vara hemma i Sverige. Men jag tänker inte sticka under stolen med att jag hade de så bra att jag saknar Yasawa Island och allt som tillhörde (i princip allt), och känner att jag hade kunnat vara där längre eller göra om produktionen redan nu snart. Det är en ovanlig känsla måste jag säga, särskilt för en utlandsproduktion. 
Men som jag skrev, så är det skönt att vara hemma. Att ha familjen nära sig, vännerna, hockeyn, ni förstår! Det är så mycket bra jag har kommit hem till! 

Projekten jag jobbar med här hemma har satt igång, eller nästan alla, Idol, Hockeyn och så började Hellenius Hörna idag också. Så fullfart kan man säga att det är, som alltid i princip, kuuuul! :D 
På tal om mina jobb så ringde en av lokaltidningarna på Gotland upp mig och gjorde ett reportage om mig och mina jobb, det var roligt tyckte jag :D Länken här nedan kan ni läsa de som skrevs: 

http://www.helagotland.se/kulturnoje/gotlandskan-fick-dromjobb-i-tv-branschen-14903567.aspx

Det var allt för denna gång, Puss på er alla! 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: